ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

روز پزشک مبارک

آزمایشم رو که به دکتر نشون دادم، دکتر بهم گفت: اصلن تو چِت بود که من بهت آزمایش دادم؟

گفتم: خستگی و سر گیجه و ... و احتمال گواتر

گفت: گواتر نداری و برای سرگیجه که بخاطر کمخونیه هم بهت قرص مولتی دیلی میدم تا حالت خوب شه. فعلن 30 تا برات می نویسم.

رفتم داروخونه و آقای دکتر نسخه بینِ زیباروی عصبانی فاکتور صورتحساب رو بهم داد به مبلغ 32500 تومن. خب منم گفتم این قرص حتمن گرونه برا همون این قدر شده دیگه. پول رو که با خانوم صندوقدار حساب کردم اومدم سمت همون آقای نسخه بین...

پلاستیک دارو ها رو که داد دستم، دیدم کلی اُ  آر اس برام گذاشته. مولتی دیلی و اُ آر اس کلی با هم فرق داشتند هم از نظر ظاهری و هم کارایی.

سرتون رو درد نیارم. به همون آقای .... گفتم و ایشون دیدن نسخه ی قبلی دفترچه رو برام پیچیدن که خاهر جان رفته بود با دفترچه ی بنده دکتر، سر خانوم صندوق دار داد کشید که چرا اینقدر از من پول گرفته در صورتی که خودش خیلی بد خط مبلغ رو تو فاکتور نوشته بود.



روز پزشک رو تبریک میگم به همه ی پزشکای مملکت مون چه تو ایران چه تو خارج ایران و چه هر کجای دنیا خصوصن اونهایی که متعهدن به کارشون. پزشکایی که خودشون رو از مردم می دونن، اونهایی که توی روستا ها با همه ی امکانات کم به مردم خدمت می کنن و مسوولیت پذیرند. پزشکایی که با شب بیداری هاشون، درد های مردم رو درمان می کنند. اونهایی که هزینه ی عمل شون رو نمی گیرند تا یکی رو از مرگ نجات بدن و پزشکایی که با کلامشون آدم رو به زندگی امیدوار می کنند ...



نظرات 7 + ارسال نظر
سوره شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:58

همیشه سلامت باشی عزیز
چه کاریکاتور قشنگی

ممنونم دوست من

فاطمه یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 http://dariabikaraan.blogfa.com

باران عزیزم سلام .امیدوارم همیشه سلامت باشی وبه پزشک نیاز نداشته باشی.....

درود به شما. ممنونم

زویا یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 http://zehnemanedige.persianblog.ir

روزشون مبارک :) البته مولتی دیلی هم جزء داروهای گرونه ها. انشالله هیچ کی گرفتار دوا درمون نشه خواهر :)
انشالله هیچ کی هم شوهر پارانوئید و بدبین نصیبش نشه :دی (اشاره به پست پایین)

ایشالا هیچکی واقعن دچار دوا درمون نشه اون درد کشیدن جسمی یه طرف اون درد کشیدن مالی پدر آدم رو در میاره

ایشالای دوم رو بلند تر گفتم تا که به عرش بره

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 http://1nicegirl8.blogsky.com

حالا داروخانه یی ک ما ازش دارو میگیرم اقاهه اینقدر مهربونه مثلن یه سوال میپرسی 5 مین واست حرف میزنه خانومه هم خوبه

چه عالی من کم دیدم داروخانه دارا خوش اخلاق باشن. البته تقصیر ندارنااینقده در روز هر مدل مراجعه کننده دارن ...... خب عصبانی میشن دیگه

نادی یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:15

سلام خداروشکر سلامتی...

اون کم خونی از سوء تغذیه که ریشه در بد غذایی ما دارد

عاذت هایی که به جونمون بسته است...

خداروشکر که هنوز هم میتوان پزشکانی دلسوز یافت
که خدمت و مرهم درد شدن را در اولویت قرار می دهند.


ممنونم از دلگرمی و حضورت.

بد غذا خوردن رو واقعن قبول دارم
خدا حفظ کنه پزشکای دلسوز این مملکت رو

maede یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

روزشون مباااااارک

Mr PACT دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:27 http://pcVpn.blogsky.com

روزشون مبارک با دو روز تاخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد