ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

عروسی

دیشب عروسی یکی از آشنایان رفته بودیم. دیر که رفتیم هیچ، شام که چند تا قاشق بیشتر نخوردم اونم هیچ، حس و حال رقصیدن نداشتم چون مو هام خراب شده بود، بازم اونم هیچ ولی آخه خاننده ها چی پیش خودشون فکر کرده بودن که نعره میزدنو ادعا شون میشد که جز خاننده های تاپن و تالار چی چند دقیقه مونده بود به 12 شب همش می اومد تو گوش اونا میگفت تمومش کنن میخاد درِ تالارو ببنده.
فکر کنید خانواده ها اینهمه هزینه می کنن برای یک جشن عروسی، باید تو 5-4 ساعت مجلس رو سر هم بیارن که مبادا به ام.اکن برنخوره اما جدای از اینها، مهم خوشحالی و رقص دختر پسر های جوونی بود که اون وسط قر می دادند و به اشکال مختلف هنر از خودشون ساطع می کردند. ما که راضی بودیم خدا هم ایشالا ازشون راضی باشه. این خاهرای ما اول که کلی صاحاب مجلس منتشون کرد برن وسط بعد دیگه تا آخر عروسی ما رنگشونو ندیدیم. بنده های خدا اینقده قر انباشته تو کمر داشتن که نگو.
و اما حاشیه های عروسی:
1- سالن غذاخوری خانومها و آقایون دچار تف.کیک جنس.یتی نشده بود.
2- آقای تالارچی منو یاد بادیگارد جنیفر لوپز انداخت.
3- یکی از خاننده ها ادعای شرکت در برنامه ی پر نغز، حرفه ای، معروف، فراگیر و همه چیز تمام نکس پرژن استار رو داشت.
4- هنوزه که هنوزه آهنگ مهدی اسدی تو تمام عروسیها نواخته میشه و طرفدار هم کلی داره.
5- پسرخاله ی عروس خیلی تو دل برو بود البته یکسال بیشتر نداشتا. خیال بد ممنوع.
6- موقع شام فیلمبردار نیومد از تو حلق ملت فیلم بگیره.
7- مادر دوماد خیلی خوشگل شده بود.
8- گانگام استایل چی میگفت اون وسط.
9- چرا بجای کیف عروس شاباشها و کادو هایی که نقدی هستند رو میریزن تو صندوقی که شبیه صندوق انتخ.اباته. اصلن یه کیفی میداد اون قدیما همیشه بخاطر کیف عروس، خاهر و مادر عروس/ داماد میزدن به تیپ و تار هم که کدومشون باید نگهش داره. بقرعان
10- دیگه عرضی ندارم آخه 2 ساعت بیشتر تو عروسی نبودم. ایشالا عروسی مرضیه جبران می کنم



+ چقدر این عروسی رو دوست داشتم.
++ یادش بخیر تازه ویدئو خریده بودیم چقدر تصویری این آهنگ رو نگاه می کردیم.


 

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

باران بابای من فقط موسیقی اصیل گوش میداد , هیچوقت آهنگهای روز گوش نمیکرد . ولی دو تا آهنگ بود که هر وقت پخش میشد هم گوش میکرد و هم بعدا برامون میخوند . یکی همین آهنگ شماعی زاده که گذاشتی . یکی دیگه هم آهنگ "یه دختر دارم شاه نداره" که اونم شماعی زاده خونده بود .

خدا رحمت کنه پدر تو عزیزم. روحش شاد

نادی پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:23

سلام روز خوش

خوشم میاد از این روحیه ی طنزت..
کلی خندیدم

همش دور روز سر نزدم چقدر فعال بودی...

درود به تو
کلن جوونتر بودم طناز تر بودم خاهر
تو بخندی انگاری من خندیدم .دلت شاد عزیزم

زویا پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 http://zehnemanedige.persianblog.ir

واقعا ازین صندوقا گذاشته بودن واسه شاباش؟ من ندیدم تا حالا :دی البته من زیاد عروسی نمیرم خب :)

والا منم چن زیاد عروسی نمی رم برام جالب بود. قبلنا تازه رقص کیک مد شده بود تو یه عروسی ذوق کردم از رقص کیک دختر همسایه مون برگشت بهم گفت: تا حالا ندیده بودی مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم با کلی خجالت گفتم نععععععععععع
کلن ندید بدید که میگن مایی دیگه البته دور از جناب شما

Mr PACT پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 http://pcVpn.blogsky.com


اصل آهنگه گانگم استایل
استاد حسن شماعی زاده که حرف نداره


آهنگ اصل رو گذاشته بودن مواقع نعره زدن خاننده همکاری میکرد
اصن عاشق شماعی زاده هستم با این آهنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد