ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

آیا میدانید 1

آیا می دانید آرایشگر تازه کار کیست؟

آنکس که دست میبرد در ابروی ملت (علیرغم اینکه ملت توصیه کرده بود اینکار را نکند) و از ضعف بیناییش سوئ استفاده نموده و ابرو را به طرز بدی کوتاه می کند و بعد به شیوه ی ماهرانه ای با مداد، طراحیش می کند و ملت بینوا بعد از نهادن عینک بر روی چشم می گوید: بسیار عالیست، غافل ازینکه فردا متوجه می شود چه کلاه گشادی بر سرش نهاده شده.

تازه همان تازه کار، همزمان صافی مو های دو تا خانوم دیگر را هم به باد فنا داد.



پ.ن.1: من هانری زادور را خیلی دوست دارم. دستهایش مثل یک جادوگر عمل میکند.


پ.ن.2 :عروسی خیلی خوش گذشت خصوصن در کنار دوستان. جای همه ی شما سبز.





نظرات 4 + ارسال نظر
ساسا یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:40

تازه هرچی کم تجربه ترن بیشتر مجابت میکنن که تو نمیفهمی این مدل ابرو بهترین حالتی که بهت میاد و بعضیهاشون که دیگه شورش رو درآوردن هزارتا عیب رو ابروت میزارن.

بیگ لایک به کامنتت. سر تعظیم فرود میارم در مقابل این حرفات

maede یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:11 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

هه هه واقعناااااا؛ حالا بعضیا خودشون گند می زنن به ابروها بعدش به مشتری هاشون گیر میدن خودت قبلا دست زدی خراب کردی
1. منم دوسش می دارم
2.ایشالا عروسی خودت

من یه آرایشگاه خوب میرم بعد یکروز که واقعن زمانی برای رفتن به اونجا نبود رفتم نزدیک ترین به منزل. برگشته میگه اون خانومه ابروتو خراب کرده. یعنی بدجور جلوی سبز شدن شاخ هاشو نگه داشتم...

1- همون آرایشگاهی که من قبلن می رفتم کارآموز هنری زادور بود
2- مرسی. ایشالا واسه شما

یک ذهن پریشان دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:34

آقا برچسب ها رو عشق است

خاهر بهار چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:34

بی خیال عروسی خوش گذشتا
راستی کادو چی دادی؟

والا شما که فقط راننده ای همه ی خرجا پای منه بینوای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد