ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چه خبر؟

- مایلی کهن به فردوسی پور تو برنامه ی زنده میگه: آقای کیروشی پور تو فوتبال ایران رو به لجن کشیدی.

- محمد دایی به بهروز رهبری فرد میگه: کفتر باز

- یکی از مسوولان تیم ملی فوتبال امید یک بانوی کره ای رو مورد آزار جن.سی قرار میده.

- ایرانی ها رکورد استفاده تو وایبر رو می شکونن و رتبه ی اول رو به خودشون اختصاص میدن.

- گروه آریان بعد محرم و صفر پنجمین آلبوم خودشون رو میدن بیرون و دیگه گروه آریانی وجود نخواهد داشت.

- مربیان پیش دبستانی میرن جلوی آموزش و پرورش تجمع می کنند، بعد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه تهدیدشون کرده دیگه تجمع نکنند.

- تیم ملی کشتی فرنگی مون با قهرمانی به ایران برگشت.

- یک عدد ایگوانا توی منزل مسکونی پیدا شده.

- و خبر های داغ دیگه

بعد این همکارمون تا منو می بینه میگه چه خبر؟ (چه خبر به معنای فضولی کردن در زندگی شخصی هستا نه اخبار روز) حالا خوبه همش تو نت در حال چرخیدنه بنده ی خدا. آخ فضولی دردی که درمان نداره ...




نظرات 6 + ارسال نظر
خاهر بهار چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:13

چه اتفاقات جالبی یه خبرنگار انگلیسی عنوان کرده بود ایران جذاب ترین کشور دنیاست که با خوندن این مطلب یاد شعر شهرام اذر افتادم از بس که خوشی دیدن بدبختیای ما واسشون جذابه

شاید بیشتر بعنوان یک بازی و سرگرمی براش بوده وگرنه همه ی این اتفاقات از فرهنگ عصیان گرایانه و اعصاب ناآرام سرچشمه میگیره

سوره چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:08

فعلاً قصد کردم فقط به اخبار خوب توجه کنم و اصلاً حوصله جیغ . داد فوتبالیسا رو ندارم نود نگاه نمیکنم. مایکی کهن عتیقه س و راستش در مورد رهبری فرد هم ولش

شما کار بسیار خوبی می کنید سوره خانوم :))

یک ذهن پریشان چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:17

من زوم کردم رو والیبال . چقدر لذت و افتخار داره .

درود بر تو. دیشب خیلی سطحی بازی کردند. میدونی این سید نقش استاد اسدی رو دره توی تیم ملی.
امیدوارم امشب خوب بازی کنند.

Mr PACT چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:07



فوضولی

فضولی

زویا پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 http://zehnemanedige.persianblog.ir

حالا نگفتی ! چه خبر؟ :دی
من اینجا والیبال نمیتونم ببینم

لا خبر
خب اگر به نت دسترسی دارید می تونید آتلاین ببینید. دیشب این سید عجیب رو مخ بود. خیلی امتیا داد به آلمان

مهرپرور پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:04

سلام، خیلی خیلی ممنونم از لطفتون
خیلی خوشحالم که یه دوست شمالی خوب دیگه بین دوستام دارم

از خداحافظی گروه آریان ناراحتم،خیلی باهاشون خاط ه دا م و یه جورایی باهاشون بزرگ شدم

برام دعا کنید
همیشه شاد و پر از انرژی مثبت باشید

درود به شما. من که کاری نکردم عزیزم
من هم از آشنایی با بانویی مودب و باسواد چون شما احساس خوشحالی دارم دوست من.
آره با آهنگهای آریان خاطره های خوبی داشتیم. من کار سیامک خاهانی رو خیلی دوست داشتم.
موفق و خوشحال و سالم باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد