ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

7 مهر

بعضی از شغلها هست که باید عاشقش بود تا بشه انجامش داد، باید از خودگذشتگی داشت، باید بی پروا بود تا باورت بشه اونقدر ایمان داری به کاری که داری انجامش میدی.

7 مهر روز آتش نشان بر تمام مردان و زنان از خود گذشته ی سرزمینم مبارک ...




بابک اسحاقی و رادیو هفت/ اینجا



نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:46 http://1nicegirl8.blogsky.com/

جز شغلهاییه ک باید حقوقش بالا باشه ولی فکر کنم نیست
روزشون مبارک

تو شهر های بزرگ فکر کنم حقوق شون خوبه اما تو شهر های کوچیک نمیدونم. چند وقت پیش خوندم یکی ازین آتش نشانها توی یک شهرستان برای اینکه بتونه هزینه ی زندگی شو تامین کنه میرفته چاه میکنده که متاسفانه توی یکی ازین حفاریها متاسفانه زیر پاش خالی میشه و می میره
روزشون مبارک

maede دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:27 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

مبارک باشه روزشون؛ ولی نمی دونم چرا امروز اینقدر ترافیک بود من دیر رسیدم بیمارستان
آقا بابک تبریک
بابا عجب برچسب پر محتوایییییییی


همچین همشهری داری تو برچسب نویس فرهیخته

زهرا سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:35

مرسی که به یاد این قشر از جامعه بودین

ممنونم بانو

زویا سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:10 http://zehnemanedige.persianblog.ir

روزشون مبارک. وبلاگت آدمو از روزمرگی بیرون میاره :)

روزشون مبارک
اصلن الان من به خاطر این حرفت کلی سرخ و سفید شدم دختر

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:17 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

دقیقا همینطوره که میگی باران جان . یکی از فامیلای ما تهران آتش نشانه , یعنی یه چیزایی تعریف میکرد آدم خوف میکرد .

راستی اون قسمت برچسب بلاگ اسکای بدجور آدمو وسوسه میکنه واسه نقل مکان .

ببین ببین پامو از شهرم بیرون نزاشتم چه چیز ها میدونم. ببین من چقدر فرزانه ام
من بهت میگم بیا اینجا هم خوش آب و هوا تره ،هم دور همیم کلی خوش میگذره. پست خصوصی هم کسی نمی تونه کامنتاشو بخونه. آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد