ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سوتی بزرگ

یکسری از فیلمها و برنامه های هفتگی هست که من حتمن توی برنامه ریزی هام میگذارم و می بینمشون بدون یک دقیقه تاخیر چون برام خیلی مهم هستند اگر در همون زمان نبینمشون وقت نمی کنم برای دیدن تکرارشون. هر زمان هم که با آب و تاب برای همکاران یا دوستان تعریف می کنم از من قول می گیرند تا زمان پخشش حتمن یک پیامک بهشون بزنم تا اونها هم بتونن ببینن اون برنامه رو.

دیشب طبق عادت جمعه شب های ساعت 10 به یکی از همکاران پیامک زدم که فلان برنامه شروع شد و گوشی رو گذاشتم کنار. بعد از نیمساعت یکی دیگه از همکارانم پیغام تشکر برای من فرستاد. بنده که مبهوت بودم، سلامی عرض کردم و دلیل تشکر رو ازشون جویا شدم. ایشون پیام بنده رو برام فوروارد کردند و در انتها نوشتند اگر موجب ناراحتی من شده از من عذر میخاد. کلن اینقدر ازین حرفش جا خوردم که هضمش برام سنگین بود. اشتباه رو من مرتکب شده بودم و ایشون ابراز ندامت نمودند. مطمئنشون کردم که بنده اشتباه بسیار بزرگی رو انجام دادم و امیدوارم دیگه ازین دست موارد پیش نخواهد آمد.

نتیجه ی موجود اینکه اطلاع رسانی در هر زمینه ای رو 10 دقیقه قبل از شروع برنامه و با اشراف کامل به شماره ی مشترک مورد نظر به سمع و نظرشون برسونم.

لازم به ذکرِ در سال کم اتفاق میفته سوتی بدم اما اگر هم سوتی بدم شاهکار ترینش اتفاق میفته.


شاد بودن مقصد نیست

روش زیستن است....

هر لحظه که از زندگیم شاد بودم

زندگی کردم.




نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:23 http://1nicegirl8.blogsky.com

حالا برنامه چی بود؟

پُ.لِ.ت.ی.ک

یک ذهن پریشان دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 http://www.1zehneparishan.blogsky.com

این که چیزی نیست باران .
ما یه آشنایی داریم . یه روزی این خانوم دلش از دست مادر شوهرش شدیدا پر بوده ، برمیداره در این مورد یه اس ام اس برای خواهرش میفرسته که مثلا درد و دل کنه .
آقا چشمتون روز بد نبینه مسیج رو اشتباهی میفرسته برای شوهرش .
دیگه جنگ های صورت گرفته رو تعریف نمیکنم !

یا ابلفضل. اونا خیلی چشم تو چشم همنن هر روز
الان ایشالا که طلاق نگرفتن که ؟؟؟؟؟؟

maede دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:17 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

خخخخخخخخخخ اگه این سوتی ها نباشه زندگی زیباییشو از دست میده اصلن والااااااا

وااااااااااااااااااااااااااالا

Mr PACT شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:25

خسته نباشید

نوشته آخر عااااااااالی بووود

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد