ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

موی سپید

خدا بیامرزد مامانی را.

می گفت: هر وقت موی سپید در سرم دیدم انگاری دارم پیر می شوم.

عمرش به دنیا قد نداد. 34 ساله بود که رفت حتا بدون یک تار موی سپید.




نظرات 4 + ارسال نظر
نادی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:46

سلام

منظورت مادر بزرگته؟ خدابیامرزش و روحش قرین رحمت الهی..
پس من هزارساله شدم با این حساب

سلام نازنینم.
آره نادیا. سن و سال بهانه ست نادیا مهم دل آدمیزاده که همیشه باید بتپه اونم به مهربانی و قلب تو این کارو خوب بلده

دچار پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:45

خدا بیامرزد مامانی را.
گاهی خدا می برد.. زود می برد.. اشکالی ندارد.
در عوض با عزت می برد. جوان..شاد..

ممنونم
چقدر جمله تون زیبا بود. ممنون

ساسا شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:45

خدل رحمت کنه رفتگان رو. منم جندتایی موی سپید دارم. پس بله دیگه پیری خودم مبارک.

خدا تو رو سالم و سلامت نگه داره و سپیدی مو بهانه ست که به سایر مو ها ثابت بشه من از شما متمایز تر و با سابقه ترم. والا

Mr PACT دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:45

روحشون شاد...

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد