ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

life is beautiful


زندگی زیباست داستان زندگی "گوییدو"ی پیشخدمته که تازه به شهر اومده و در یک هتل مشغول بکاره. گوییدو شیوه ی خودش رو برای زندگی کردن داره و در برابر مشکلات زندگی سعی می کنه به جای آه و ناله و عقب نشینی، راه حل درستی براشون پیدا کنه خصوصن زمانی که بهمراه خانواده ش به اردوگاه کار اجباری فرستاده میشه پرِ از صحنه هایی که گوییدو برای پسرش تصویرسازی میکنه تا شرایط سخت رو دوام بیاره و سیاهی جنگ به روح پسر کوچکش آسیب نزنه.
این فیلم ارزش یکبار دیدن رو داره.

نام فیلم: زندگی زیباست
بازیگران: روبرتو بنینی/ نیکولتا براسچی
کارگردان: روبرتو بنینی

نظرات 5 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:01

خیلی دوست دارم این فیلمو

منم عاشق این فیلم شدم. هر وقت خسته میشم از همه چی گوییدو میاد جلو چشمم

زویا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:12

سلام. سال نو مبارک عزیزم :)
این فیلم خیلی زیباست. یادمه اولین باری که دیدمش خیلی لذت بردم از تلاش این پدر برای آرامش پسرش

سال نو تو هم مبارک باشه نازنینم امیدوارم خداوندگار عالم برات بهترینها رو رقم بزنه
صحنه های این فیلم در ذهن و قلب من ماندگاره

نادی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:33

سلام

قطعا زندگی زیباست هر روز سعی میکنم حتی ریزترین صداهای زیبا رو بشنوم و دیدنی هایی که پیش چشمم به نمایش میگذارد خوب ببینم حتی اگر چندبار لازم بشه مرورشان کنم مثل به تدوینگر تا بتوان از کلیت زندگی تصویری بسازم که در قاب دل و ذهنم جا کنم ...اما همیشه کسی هست که با سنگ ریزه ای ان تصویر را بشکند...

سلام نازنینم
چند وقت پیش داشتم یک فیلم می دیدم عجیب یاد تو افتادم نادیا. یاد تلاش و صبوری و بزرگی و تجربه هات

Mr PACT سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:13

باشه

آری پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 http://ary-f.blogfa.com

به نظرم ارزش چند بار دیدن رو داره.وقتی دنیای جنگ رو برای بچه ای به بازی تبدیل کنی که اگه امتیاز بیاری بت یه تانک جایزه داد ه میشه.یعنی زشتی رو به زیبایی تبدیل میکنی.این مثل یه معجزه میمونه...من این فیلم رو واقعا دوست دارم.

تعبیر شما خیلی زیبا بود بانو.
خیلی فیلم رو دوست داشتم. همش یکجایی از فیلم منتظر بودم تا گوییدو کم بیاره اما تا آخرش صبور بود و کم نیاورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد