ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سبد حصیری

رفتم برای قلمهای آواره ی روی میزم قلمدان بخرم. وارد یه مغازه شدم که فقط کارش فروش سفال بود. در حال انتخاب کردن قلمدان بودم که صاحب مغازه وارد شد و من رو به طرف نمایشگاهش راهنمایی کرد. یه سالن بزرگ که پر بود از انواع سفال و صنایع دستی. وقتی این منظره رو دیدم بنا به عادت همیشگی جیغ جیغ کردم و کلی ابراز خوشحالی نمودم که اینجا رو پیدا کردم. مشغول دید زدن وسایلا بودم که چشمم خورد به یک جا نانی حصیری. در همین حین آقای صاحب مغازه اومد و گفت: به کار های هنری علاقه داری؟ میخام ازت یه سوال بپرسم اگه درست تونستی جواب بدی یه جایزه پیش من داری. یک تابلو بهم نشون داد که اطرافش با موی بز درست شده بود. بهم گفت یک قسمت از تابلو رو زوم کن و بعد یک قدم جلو بیا و انگشت شصتت رو از گوشه ی قسمت زوم شده به آرامی و با قدرت لمس کن و به طرف بیرون بکش.

گفت هدف ازین کار اینه تا ببینی چقدر هنرمندانه یک تکه از تابلو فقط با یک تار موی بز درست شده. بعد هر چه اصرار کرد کار گرون تری رو بردارم من زوم کرده بودم رو همون جای نانی حصیری. سبد حصیری رو گذاشتم توی جعبه ی وسایلام تا تو خونه ی خودم ازش استفاده کنم.

من آدم خوشبخت و خوشحالی هستم که همیشه آدمهای خوب و مهربان و متواضع جلوی راهم قرار می گیرند نه برای اینکه هدیه ای بمن می بخشند برای اینکه باور داشته باشم هنوز هستند آدمهایی که با وجود آنها باید به این زندگی در این مملکت دلگرم بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
نادی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:50

دلگرم که هستم و با خوندن ابن پست و این قبیل مطالب دلگرم تر میشم ..
خوب و بد در امتداد همند و نمیتوان تک بعدی دید.

خرید کردن همیشه لذت بخشه مخصوصا وقتی فروشنده هم با حوصله و خوشرویی رفتار کند لذت بیشتری خواهی برد...
همواره شاد و سلامت باشی.

من به این دلگرمم که هر روز میایی و نوشته های ناچیز منو میخونی. این برای من یک دنیا ارزشمنده. یک دوست ندیده که خیلی دور تر از من زندگی می کنه یکی از آدمهای خوب این مملکته که من با صداش و دست نوشته هاش مطمئن تر می شم آدم خوشحال و خوشبختی هستم ...

نادی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:41

وقتی با فشردن یک کلید میتوانم این حس زیبای را به تو هدیه بدهم و از این همه سرخوشی تو سرمست شوم چرا که نه

ای جانم.
ممنون مهربانم

Mr PACT سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:25

چندین بار خوندم ولی سوالی که ازتون پرسید رو متوجه نشدم چی بوده!

یک تکه ی کوچک از تابلو فقط از یک تار موی بز درست شده بود.

maede سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

آخ جون هدیه خوش به حااااالت

وای چی کیفی کردم اون روز

ساسا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:07

خوب این طبیعیه آدمای خوب آدمای خوب رو جذب میکنن.

مرسی ساسای گلم

Mr PACT چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:11

من ک متوجه نشدم سوالش چی بود :|

بهرحال هدیه تون خجسته

مرسی رفیق. تره باید حضوی بگم تا متوجه بیبی زای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد