ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

بادمجان وَرَقه

* ما گیلانی ها یه خوراک داریم به اسم بادمجان ورقه. بادمجان ها رو تو سایز دلخاه سرخ می کنیم و بعدش تخم مرغ بهش می زنیم. اصلن اینقده با برنج تازه دم مزه میده. امروز ناهارم همین بود. راستی سیر و ماست هم تنگش بخورید که میشه نور علا نور.


* یه همکار داریم خیلی خانوم خوبیه ولی وقتی بهت میرسه به همه جای آدم خیره میشه جز چشم. بعد اون موقع است آدم شک میکنه به خودش که نکنه چاق شدم، زشت شدم، لباسم مناسب نیست و ....

برا همین سعی می کنم زیاد تو تیرسش نباشم آخه می ترسم عزت نفسم رو از دست بدم.


* راستی امروز 21 تیر روز بدون کیسه پلاستیکیِ. امیدوارم استفاده تون رو  امروز به حداقل برسونین یا اصلن استفاده نکنید از کیسه پلاستیکی و نایلونی


* موفق باشید


نظرات 4 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 http://milad321.blogfa.com

یاد اون سالی افتادم که رشت کار میکردم.گیلانی ها غذاهای خوشمزه ای دارن.

سلام مینو
سال گذشته رشت به عنوان شهر خلاق در زمینه خوراک از طرف یونسکو انتخاب شد با بیش از 175 نوع خوراک

نادی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:08

سلاااام
خوبی باران مهربانم
نوش جانت
بجای اینکه خودت رو از تیررس همکار وور نگه داری...باور کن اینقدر زیبا و خوشتیپ هستی که مهم نیس دیگران چه نظری دارن..
خوشرویی و مهربانی یکی از ویژه گی های توست که حس خوب رو به دیگران منتقل میکند .

مهربانی که حواسش به همه چی هست و به ما یادآور میشه
ممنونم و خوشحالم که باتو آشنا شدم

سلام نازنینم.
کامنتت رو چند بار خوندم بشدت حال خوشکنک بود نادیا
واقعن سر صبحی حالم خوب شد. ممنون ازت دختر مهربون

بیتا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:08

من عاشق بادمجون ورقه ام ولی باور میکنید یه سال بیشتره که نخوردمش.چرا؟خب اون عشقی که من بهش دارم رو همسرم نداره و تنبلی مانع از پخت دو چیز متفاوت تو یه روز میشه.ولی با این تعریفی که شما کردین دیگه درنگ جایز نیست:)

خب بادمجان ورقه زیاد وقت نمی گیره بیتا جان.
ایشالا برای دل مهربونت که لیاقت بهترین چیزها رو داره درست کنی و نوش جان کنی
به قول سهراب که میگه:
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

مینو جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 00:45 http://milad321.blogfa.com

شاید بهترین سال کاری من در رشت بود.حیف شد اونجا ماندگار نشدم.مردم خیلی دوست داشتنی داره.

چقدر خوب که خاطره ی خوب از رشت تو ذهن شما موندگار شده. بسیار خوشحالم ازین بابت.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد