ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

من هیچوقت اشتباه نمی کنم ...

مدیر من سِمت خیلی بالایی توی شرکت داره. یادمه اوایل که اومده بودم سر کار یه روز یکی از مدارکا رو اشتباهی با مدارکای دیگه گذاشتم توی کمد. خیلی دنبالش گشت. بعد من بهش گفتم شاید توی مدارکای خودتون گذاشتید. با اطمینان گفت برو تو وسایلای خودتو بگرد و پیداش کن. گشتم و اتفاقن پیدا هم کردم. بعد با قاطعیت رو کرد به من و گفت: "من هیچوقت اشتباه نمی کنم".

واقعیتش از وقتی اومدیم شرکت جدید (آخر مهرماه میشه 2 سال) انگاری همه مون دچار آلزایمر شدیم. سعی می کنم  کارای مدیرمو چک کنم  تا با توجه به بُعد مسافت اشتباهی مدرکی رو نفرستیم جایی. چند روز پیش یه کاری از من خواست که من گفتم مسوول مربوطه ش مرخصیه. دوباره چند ساعت بعدش گفت: خانوم بهتون گفتم بدید کارو مسوول مربوطه ش انجام بده. بنده هم بهش گفتم نیست آقا نیست. فرد مربوطه رو از کجا بیارم براتون (البته خیلی محترمانه گفتما). بعد ایشون گفت گویا وضع خیلی خرابه. (البته از نظر حافظه گفت) بنده خنده ای کردم و یاد 5 سال پیش افتادم که بمن گفت: من هیچوقت اشتباه نمی کنم.

بله اینطوریاست که آدما حتا قوی ترین و بهترین و منم منم کنان هاشون هم یه روزی از تک و تا می افتد و دلسوی و ترحم ملت رو براش خودشون میخرن. خیلی خوبه تا هستیم، تا سر پا هستیم، تا قدرتمند و ریشه دار و ... هستیم، آدم باشیم، آدم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
نادی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:38

هورا در باز شدددد...
وای که چقدر دلم می گیره وقتی میام و به دربسته می خورم...

سلام
میدونی تو زندگی بارها کلمه "هیچوقت" بهم درس هایی داده که دارم یادمی گیرم کمتر به کارش ببرم..و یاد گرفتم کمتر ادعای مفت کنم..
اشتباهات خودم رو به شدت دوست دارم چون درس انعطاف رو بهم دادن
کاش مدیرت هم یاد بگیره...اینم یه بوس امتنان بابت گشودن در و پنجرها..
آخیش چه نفس راحتی کشیدم...

خب وقتی تو نمیای در رو می بندم نادیا. نظراتت برام مهمه حتا هر پستم یک نظر داشته باشه روزی چند بار بازدید داشته باشه اما حوصله ای نباشه که نظر بده. دلم خوش هست که تو هستی.ممنونم ازت رفیق
مدیرم و امثال او و آدمهای خیلی خیلی بالا تر به نظرم تا به فرسودگی و پت پتی نیفتن اشتباه شون رو قبول نمی کنن

نادی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:52

آخ گفتی پتو پت...دلم سوخت.
ینی باید زمین بخوریم
باید سرمون به سنگ بخوره...
چه گران...
چه بهای سنگینی..
کاش ساده تر یاد می گرفتیم و کار به جریمه نوشتن نکشد و نمی کشید..
.
.
با اینکه میدونم ارزشش رو داشت امااز بعضی تجربه ها وا ماندن رو بدنبال داره
از من بپرسیددددد...بخدا

بقول دکتر بابک همه اشتباه می کنند اصلن انسان باید اشتباه کنه اما آدم عاقل برای اینکه دوباره اشتباه نکنه سعی می کنه راه حل پیدا کنه آموزش ببینه
امیدوارم برای بهشت زندگی مون از عمر و پول و آبروی دیگران مایه نزاریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد