ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

پلاسکو

من در طول هفته یک روز رو  به اسم روز غر نزدن گذاشتم.اون روز سعی می کنم خوب فکر کنم،حرفای خوب بزنم،خبرای خوب بخونم،فیلم خوب ببینم،کلن غر نزنم. امروز (پنجشنبه) هم روز غر نزدنم بود اما وسط روز وقتی خبر فروریختن ساختمان پلاسکو رو شنیدم حالم گرفته شد.خیلی گریه کردم.

خدایا من چی بگم که هیچی منو آروم نمی کنه.

چقدر ازین دست اتفاقات باید بیفته تا یکی فکر عاقبت باشه. دعا کنیم عزیزانمون به سلامت از اون ساختمون بیرون بیان و به آغوش خونواده هاشون برگردن. 

باید به معجزه ایمان داشت. 

باید به معجزه ایمان داشت.

باید به معجزه ایمان داشت.

باید به معجزه ایمان داشت وقتی از دست کسی که شعور پایین داره کاری بر نمیاد.


# راه_رو_باز_کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد