ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سلام

سه روزه از سال جدید کاری گذشته و من همچنان مشغول منطبق کردن خودم با زمان و ساعت خابم هستم.

توی عیدسر جمع دو جا عید دیدنی رفتم و همش تو خونه موندم و سریال دیدم.

صبحها ساعت 6 میخابیدم و بعدازظهر ها ساعت 2/5 بیدار میشدم اما واقعن بمن خیلی خوش گذشت.

شب سیزدهم هم دو ساعت یشتر نخابیدم نه اینک ذوق داشته باشم نه، خابم نمی برد اصلن از بس توی تعطیلات دیر خابیده بودم.

آدمیزاد سریع به همه چیز عادت میکنه و خودش رو با شرایط وفق میده. من هم ازین قاعده مستثنا نیستم و سریع زمان خابم به شرایط قبلی خودش برمیگرده.

امیدوارم سال جدید پیش رو برای تک تک شما

سالی باشه پر از

خوبی

خوشی

سلامت

عشق

صلح

آرامش

سفر

یادگیری

تجربه

و ...

جدای از اتفاقات مملکتی، موفقیت  349 روز پیش رو در دستان توانای شماست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد