ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

درهم

یک:

هر زمان با برادرزاده ی 2/5 ساله م بازی می کنم لذت می برم از سرزندگی و قدرت یادگیری بالاش. براش هر بار کلی کتاب می خرم و جالبه با اشتیاق زیادی، هم رنگ آمیزی می کنه و هم ارتباط خوبی با شعر های کتابها برقرار می کنه. خیلی دوست دارم خوب هدایت بشه و بتونه انتخاب های درستی توی زندگی داشته باشه. سعی می کنم هر بچه ای که در اطرافم هست با هر رفتار خوبی و مهارتی که داره تشویقش کنم. به هر حال همه ی آدمهای بزرگ تو یه نقطه  از زندگی با یه تلنگر و تشویق به کاری ترغیب شدند و تونستن به موفقیت برسن. الغرض اینکه اگه کودکی در اطرافتون دارید وظیفه ی بزرگی روی دوش تون هست که خوب تربیتش کنید توی این جامعه و خوب آموزشش بدید نه اینکه بچه رو با کلاسای مختلف خفه کنید نه، خودتون هم همپاش باشید و علایقش رو شناسایی کنید و ترغیبش کنید و اینکه علایق و راههای نرفته و هدفهای  انجام نشده ی خودتون رو تو حلق بچه نچپونید، کمکش کنید خودش باشه، واقعی واقعی نه فقط ویترینی خوش آبو رنگ که هیچوقت خوشحال نیست.


دو:

دارم به این فکر می کنم اولین چیزی که بابک زنجانی و آدمهای اختلاس گرِ مثل اون دزدیدن چی بوده. بالاخره یه شروعی  باید داشته باشه اینهمه خلاقیت.شاید از شکلات دزدی یا گوسفند دزدی و ... بوده که به دکل دزدی رسیده. اینها نخبگان مملکتند که با دزدی هاشون از چیزی کم نمیزارن حتا اعتماد مردم رو هم میدزدن بی اونکه ابایی داشته باشن.


سه:

میلیونر زاغه نشین فیلم اسکاری سال 2009 ساخته کشور هند رو بهتون توصیه می کنم ببینید.

چهار:
و بهمن هم از راه رسید. ما حتا به بهمن پر حادثه هم عادت داریم.