ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سیمین غانم

گل گلدون سیمین غانم بدون اینکه بدونم چرا یه احساس خوبی رو بهم میده برای همین تصمیم گرفتم این بار کنسرتش رو از دست ندم. با توجه به اینکه ما بچه شهرستانیها از امکانات محرومیم و توی پایتخت کلیه ی مراکز فرهنگی دایره برای همون برای کنسرت باید بیام تهران.

دردسرتون ندم که برای دوم آذر جمعه بلیط خریدم بیام برای کنسرت بالکن رو هم خریدم یه ردیف سه تایی چون تنها بودم همش تو انتخاب صندلی معضب بودم که نکنه یه آقا پیشم بشینه (من با آقایون مشکل ندارم ولی سینما و تئاتر از نظر من طبیعیه تنها اومدن ولی کنسرت خدایی خیلی ضایع است آدم تنها بیاد. شاید من اینطور فکر می کنم). بلیط اینترنتی رو خریدم و پرینت گرفتم و دیدم تو توضیحاتش نوشته از گرفتن فیلم و عکس خودداری شود که یهو یادم اومد آهان کنسرت فقط برای بانوان انجام میشه :))))

مرگ بر آمریکا