ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خرید 1

خب من ازونجایی گه بیشتر اوقات خرید اینترنتی انجام میدم (گاهی اوقات وقت نمی کنم برم حضوری خرید کنم) سعی می کنم اجناسی رو بخرم که دوام داشته باشن تا اینکه اسیر زبان چرب و نرم فروشنده ها بشم که میگن فلان جنس ترکه، فلان جنس چرمه و فلان جنس اصله، فلان جنس چند سال برات کار می کنه و اینا ...

حالا تا اینجا داشته باشین که یه روز داشتم کفشم رو تمیز می کردم که از خریدش یک و سال و نیم گذشته و فروشنده کلی از جنسش تعریف و تمجید که چرمه و ترکه و ... منم که تا اسم چرم میاد عنان از کف میدم خریدمش که همش باز شده و وارفته، که دیدم یکی از لنگه ها شماره 38 و اونکی 39 هست. منو می بینی. اون موقع که رفته بودم برای خرید همش احساس می کردم پای چپ کمی بزرگه ها که فروشنده گفت قالبشون همینطوریه. حالا من همش دارم فکر می کنم واقعن چرا من اون روز نگاه نکردم ببینم هر دو تا لنگه یه سایز هست یا نه همنطوری به اعتبار حرف فروشنده خرید کردم.

حالا این از خرید حضوری بنده هست که اینطوری شده خوبه پامو با خودم برده بودم ولی تو خرید اینترنتی حواسم جمع و با تحقیق و تفحص خرید می کنم. اینم از مزایای خرید اینترنتی هست و بس. بعد بعضی ها میگن دنیای مجازی بده. در مورد خرید اینترنتی هم میام بعد براتون تعریف می کنم خبط بزرگم رو :))))