ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

:)))

رفتیم اپرای رستاک حلاج. من چند روز زودتر بلیط خریده بودم جلو اما چون دیگه جا نبود برای دو تا خواهرام بلیط خریدم رو سکو. سالن یادگار امام بیشتر برای بازی ورزشیه تا کنسرت ولی بخاطر همای و عرق گیلکی بودن رفتم که این اجرا رو ببینم حتمن. جونم براتون بگه خب من که سن رو نمی دیدم اما اونایی که رو سکو بودن دید مناسب تری داشتن اما گروه نوازنده رو اصلن ندیدن اما من دیدم.

اپرا که تموم شد خواهرم میگه لب زد همای، زنده نخوند که. بهش میگم تو اون ته چطور دیدی لب زده آخه. میگه یه جاهایی رو لب زده.

خدا لعنت کنه این حمید هیراد رو. چی کرده با اعتقادات موسیقیایی این ملت :)))