ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی به تاریخ پیوست با این قیمت دلار

ابی 7 فروردین تو ترکیه کنسرت داره همین بغل گوشمون. اونقدر دوست دارم برم. با این قیمت دلار و حقوقی که ما می گیریم حتا نمیشه برای سُک سُک پا ازین کشور گذاشت بیرون. حالا اونایی که سالی چند بار می رن که نمی دونم چطور میرن.هر کی می دونه به من هم بگه شاید تونستم برم کنسرت. پارسال که دلار زیر 4 تومن بود بلیطش سرپاییش پونصد و خورده ای بود حالا امسال خدا تومنه دیگه.

الان از اتاق فرمان به بنده اطلاع دادن لیست قیمتها رو که وی آی پی 195 دلاره و اون انتها هم 95 دلار. بنده امیدوارم فقط سالیان سال ابی همچنان سلامت باشه و بخونه ...

حالا منم رفتم یه بلیط رزو کردم تا دو روز تو سیستم باقی می مونه حداقل پزشو بدم برای کنسرت ابی اینکارو کردم کمی این دلم آروم بگیره. والا :)))

تو فیلم خانه ای روی آب فرمان آرا، بابا بزرگ (عزت الله انتظامی) یه کتاب گیتا شناسی داشت که هر روز به یکی از کشور ها سفر می کرد. یه روز میرفت پاریس، یه روز میرفت لندن. کارش جالب بود فکر کنم ما هم باید کم کم همینکارو کنیم :)))