ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

نیره دوست صدا قشنگم مدیر شده.

عجیب هم برازندشه مدیریت.

اگه فکر میکنین به همین راحتی سمت گرفته سخت در اشتباهید. نیره خیلی تو کارش سختی کشید و بشدت کوشاست.

اینقدر براش خوشحالم که انگاری خودم مدیر شدم

مبارکش باشه زیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
نیره سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 19:54

ای خدای من!!!!! شادی !!!!!! اشکم رو در آوردی دختر
دورت بگردم که همیشه ی خدا از همون روز اولی که رفتم سرکار بهم گفتی خانم مدیر خانم مدیر. شاید باورت نشه اما وقتی بهم پیشنهاد مدیری شد ذوق داشتم اولین نفر بیام و به خودت بگم و بگم شادی اینقدر بهم گفتی خانم مدیر خانم مدیر اخرشم شد چقدر من از تو ممنونم دختر

خوش صدای من، خانوم مدیر دوست داشتنی

زری.. چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 16:51 http://maneveshteh.blog.ir

چقدر حس خوبیه یه دوست برای موفقیت دوستش خوشحال باشه

ممنون از شما
نیره لیاقت این ارتقا رو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد