ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

ای نمره، میخاهمت اساسی

خاهرم آزاده از دوران دبستان دانش آموز درسخان و زنگی بود و همیشه جز دانش آموزان برتر در زمینه شعر و ادبیات هم به حساب می آمد. خب خیلی به او ایمان داشتند که حتمن دانشگاه خوبی در رشته ی مورد علاقه اش پذیرفته می شود و اینگونه هم شد. شایستگی هایش را به خیلی ها ثابت کرده و اول از همه به خودش.

ایشان علاوه بر تبحری که در درس خاندن و موفق شدن در آن دارد، توانایی امتحان دادن بجای دیگران و قبولی افراد در امتحانشان را هم دارد. چند وقت پیش بجای خاهر یکی از دوستانش که همش در درس هندسه دبیرستان مردود می شدند و معطل دیپلم خود بودند، تشریف بردند و  امتحان دادند و درین درس نمره 18 را اخذ نمودند. چند روز پیش هم برای یک بنده ی خدایی که دو سال بود در درس ریاضی همش مردود می شد، رفتند و امتحان ریاضی دادند. بماند حالا این بنده ی خدا از آزاده  چه تمنایی کردند که تو رو خدا نمره ی کامل را نگیر چون درین صورت دوباره از من امتحان خاهند گرفت

پروژه های این چنینی زیاد به آزاده پیشنهاد می شود اما چون ایشان این ترم در دانشگاه درسشان زیاد شده چند تایی را رد نموده اند البته در دانشگاه هم چنین پیشنهاداتی داشته گویا به دلیل ریسک بالای شناسایی توسط مراقبان محترم و محترمه نپذیرفته و برنامه هایش را در سطح استان گیلان محدود کرده

چند روز پیش عنوان کرده شاید یک مرکز تاسیس کند تا خیلی از کسانی را که توانایی قبولی در امتحانات خود را ندارد از گرفتاری نجات دهد  (بجایشان امتحان دهد تا نمره قبولی را کسب کنند)

قابل توجه دوستان عزیز در سطح استان گیلان پیشاپیش ثبت نام بصورت محدود و اینترنتی درین وبلاگ آغاز شده. کسانی که از طریق وبلاگ ذهن زیبا اقدام نمایند از تخفیف ویژه برخوردار خاهند شد.


باران نوشت 1: چند وقت پیش درین پست در مورد همکارم نوشتم. دیروز دیدمش بسیار عالی و سالم به نظر می رسید و دیگر کلاه به سر نداشت. دوره ی درمانش تمام شده و بسیار راضی کننده بوده. امیدوارم این بیماری دیگر برایش بازگشت نداشته باشد. خداوندا از مهربانیت سپاسگذارم.


باران نوشت 2: آسمان عزیز گاهی اوقات با هیچ واژه ای نمی توان هیچ دردی را التیام داد اما می خاهم بدانی ما انسانها تا زنده ایم محکوم به امتحان دادنیم آنهم بعضی وقتها به بدترین شیوه. امیدوارم سنگینی این درد را تاب بیاورید.


بی ربط نوشت:



نظرات 14 + ارسال نظر
سوره چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 http://harkat-porshoor.blogfa.com

تو امتحان زندگی در کنار خانواده چی؟البته ما فردا از رامسر میریم و ربطی نداریم به گیلان
_______________________________
چه خوب خوشحال شدم برای همکارت ان‌شاءالله خوب شدنش پیشرفت داشته باشه

خانواده تنها کسانی هستن که نمی شه عوضشون کرد اما میشه دعا کرد بجای اینه حذف شن خداوند بزرگ به بهترین نحو زندگی درستی رو برای سایر افراد خانواده رقم بزنن. امیدوارم تو امتحان به بهترین نحو نتیجه بگیری سوره. تازه رامسر هم خیلی خوش بگذره
ممنونم سوره ی مهربان

maede چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلااااااااام باران جون ، چه خواهر خیری داریااااا، ماشاالله خدا حفظش کنه...باران جان آزاده جون درسای عمومی هم پاس می کنه؟؟؟ آخه از درسای عمومی متنفرم!!! ترم پیش یه استادی گیرمون اومد وا3 درس تاریخ تحلیلیمون حضور و غیاب نمی کرد...ما هم از خدا خواسته فقط 2 جلسه سر کلاس نشستم و همش پیچوندم(البته نمره ام 20 شد)... ترم جدید خبر رسید 4 واحد عمومی دارم با استادان بداخلاق و سخت گیر....ببین من خودم پاس می کنم فقط بیاد جای من سر کلاس بشینه خیلی لطف می کنه واسش جبران می کنم(من از الان ثبت نام کردمااااااااا،تخفیف ویژه یادت نره!!!)
مامانم داره صدام می کنه در مورد 3 تا مبحث دیگه ی پستت میام 2باره کامنت میذارم...فعلا

آره مائده جوووووووووون خیلی خیره این آزاده ی ما.
کی امتحان داری بگم بهش؟؟؟؟ تازه اگه تعریفتو یشش کنم به بهترین نحو امتحانت رو میده
برو به مامان برس. مامان مهمتره عزیزم

مرضیه چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:53

سلام باران خوشگلم.چقد جالب بود خدایی منفجر شدم از خنده.بابا استعداد قشنگی داره در کمک رسانی به اهالی علم اندوزان تنبل.برای آزاده تون آرزوی موفقیت میکنم...
روزیتون به راه باشه خوشگلای من...

درود به مرضیه مهربانم. کمک رسانی رو خوب اومدی مرضیه
ممنونم

maede چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلاااااام مجدد...
وا3 همکارت خییییییییییییلی خوشحال شدم که به آغوش خانواده اش برگشت...
در مورد تشبیه مشکلات به جدول هم کاملا موافقم دوستم

ممنون مائده ی مهربانم

مهناز چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:33 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

چه خواهر باحالی ... اتفاقا یکی از برادر هام و یکی از خواهرام برای دوستاشون از این کارها کردن اما برای غریبه ها دیگه نه:))
چقدر خوشحال شدم برای سلامتی دوستتون...خدا همه ی مریض ها رو شفا بده.
در مورد باران نوشت ۲ هم بسیار متاسف شدم.
و آن بی ربط نوشت پایانی خیلی به زندگی ما مربوط بود.

پس این حس آمیخته با طنز و ترس رو متوجه می شی مهناز
ممنونم مهناز جان

maede چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:41 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

تاریخ امتحانا هنوز مشخص نشده!!!!
بهت خبر میدم عزیزم...
سلااااااااام گرم منو به آزاده جون برسون

ای کلک
بهش خبر میدم اولین مشتریش تو هستی
حتمن سلامتو طوری می رسونم که گرم گرم باشه

دریابیکران چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://207835438008.blogfa.com

باران عزیزم سلام..خیلی جالب بود...امیدوارم آزاده عزیز در همه امور زندگی موفق باشد ولی باران جان این کار خطرناکی است اگر بفهمند محدودیتهایی برایش بوجود می آورند.....
خوشحال شدم دوستتان سلامتش را باز یافته...جدولت هم جالب بود..

وای من اینقده ازین کارش ترسم گرفت انگاری من میخاستم این امتحان رو بدم. ممنون از دعای خوبتون بانو.

اسمان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:21 http://mennomen.mihanblog.com

سلام باران عزیز،داشتم پستت را میخوندم که بمطلبی که در مورد من نوشته بودی رسیدم و واقعا از اینکه دوست خوبی مثل تو دارم خوشحال شدم.باران جون ،دوران خیلی سختی داشتیم ،خودم چندین سال افسرده بودم اما الان همه ما خیلی بهتریم وقدر زندگی را بهتر میدونیم.

عزیزم من چیزی در موردت ننوشتم فقط خاستم بدونی که دردی رو که تو و خانوادت دارن تحمل می کنن با اشتراک گذاشتنش یه کوچیک با همدردی دوستان مهربانم می تونی عبور کنی. امیدوارم درسهای بزرگ زندگی باعث بشه راههای خطا رفته رو دوباره تکرار نکنیم.
به امید روزهای رنگی و زیبا برای تو

همسایه برار چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:38

تی جان ره من بمیرم ازاده خانمچقده باحالی کر

ای پررو

بهار پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://nursing-ghaem.blogfa.com/

سلام بارانم....
اگه آزاده جون چنین تبحری دارند منم التماس دعا دارم...... والاااا

ای جانم
شما که خودت استادی بهار جان

نادی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:14

خیلی وقته که با این باور زندگی میکنم.


پاسخت رو زیر کامنت گذاشتم.

درود بر این باورت
پاسخت رو دوست داشتم. به این ایمان دارم صداقت همیشه جواب میده

Mr PACT پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

پست در کل باحال بود خسته نباشید

ممنون

یک ذهن پریشان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:45 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

از شما عاجزانه تقاضا میکنیم که شعبات دیگر این موسسه را در استانهای دیگر راه اندازی نموده و جمعی را از پریشانی نجات دهید .
برای همکارت خیلی خوشحالم

ای جانم
ممنون از مهربانیت فریبا جان

میمک شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:27

عجب آزاده ای والله2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد