ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

یاد گرفتن میتونه راه حل خیلی از دلخوریها باشه

چند شب پیش شبکه ی تهران داشت سریال "شاید گاهی برای شما اتفاق بیفتد" رو نشون میداد که ماجرای داستان زن و شوهر جوانی بود که به تازگی بچه دار شده بودند. بعد از مدتی تمام حواس خانوم به روی بچه ی کوچیکشون بود و آقای خونه ازینکه دیگه روابطشون مثل سابق نیست، سخت پریشان و آزرده خاطر بود. آقای خونه مشکل رو با همکارش مطرح می کنه و اون همکار جلبکش هم بهش راهکارهایی که خودش توی زندگیش جواب داده، میده و به این ترتیب اونها روز به روز از هم بیشتر فاصله می گیرند تا اینکه آقای خونه تصمیم میگیره بره با یک آدم متخصص و کاربلد که در حوزه ی روانشناسی و مشاوره تحصیل کرده، مشورت کنه. بعد از راهنماییهای آقای مشاوره، آقای خونه یاد گرفت با مهارت و با صحبت کردن خاسته هاش رو به همسرش منتقل کنه و اگر مشکلی هست با درایت، اون رو از راه برداره نه با لجبازی و جبهه گیری.

نتیجه ی اخلاقی: در هر کاری از متخصصش کمک بگیرید نه از آدمهای ....


این پست

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرپرور جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:15 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
با یاد گرفتن با واقعیت رو به رو میشیم، نه با احساسات و بعضا عقده های اطرافیان مثلا با تجربه که گاهی واقعا هم قصد خیر دارن

Mr PACT شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:18 http://MisagheTanha.blogsky.com

این برنامه رو چندین و چند بار دیدم، بنظرم برنامه خیلی هوبیه :)

نتیجه اخلاقیتون خلی درسته

خاهر بهار دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:32

اخ یکی از دوستام میگفت یکی از دوستاش خیلی هرز میپره و شوهرش رو با جادو راضی نگه میداره
من مونده بودم با منطق این ادمای جلبک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد