ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

معضلی به نام چی بپوشم؟ 1

بیست شهریور عروسی دوستم مرضیه ست. از خیلی مدت پیش، خودم رو برای این عروسی آماده کردم اما خرید لباس رو گذاشتم برای روز های آخر. چند روزیه که بعد از تعطیلی میرم فروشگاههای مختلف برای دیدن لباس اما هر بار فقط دید میزنم بعد میرم بجاش یه چیز دیگه میخرم. دیروز بازم به قصد خرید لباس رفتم که با دو تا مانتوی زیبا اومدم خونه. اینقده خوشرنگ و تو تن خوب می مونن که نگو. پول مانتو ها رو حساب کردم و به خانوم فروشنده گفتم که از اول چه قصدی برای خرید داشتم دوباره تو رگال مانتو ها داشتم یه سری دیگه رو نگاه می کردم که خانوم فروشنده ی خوش اخلاق می گه: پولت تموم میشه ها نمی خای بری لباس مجلسی بخری؟
توی اتاق پرو روی آینه این جمله توی یک کاغذ رنگی کوچیک نصب شده بود:
 از روی ماهت زیباتر ندیدم

بعد رفتم کتابفروشی از خانوم فروشنده ی مهربان خاستم که کتاب "ایران و جهانی شدن" دکتر سریع القلم رو بهم بده. میگن که این کتاب رو ندارن و حتا اسمش رو نشنیدن. حتا به چند تا انتشاراتی هم زنگ زدند برای این کتاب و اونها هم اظهار داشتند اسم چنین کتابی رو نشنیدند و گفتند : شاید اصلن در ایران به چاب نرسیده باشه
بنده به عنوان یک ایرانی همینجوری به خودم می بالم. نا سلامتی با 2500 سال فرهنگ مون، گوش دنیا رو کر کردیم.

نمی دونم اینجا گفتم که دوست دارم شهردار رشت بشم یا نه؟ من کلی برنامه ریزی کردم و خیلیها رو حتا در نظر گرفتم که در قسمتهای مختلف کمکم کنن. یکی از برنامه هام این بود که برای افراد ناتوان حرکتی، محل عبور و مرور ویژه محیا بشه. امروز توی همشهری گیلان خوندم که سازمان بهزیستی برای اولین بار این کار رو انجام داده تو رشت.
خدایا من شهردار نشدم مهم نیست حداقل برنامه هایی که نوشتم اجرا بشه. کائنات محترم، مانور بعدی نوبت سینما هایی که مدتها بی استفاده مونده و درش بسته ست. حواست باشه ها ...

ویژه: دوست من نمی دونم تو دلت چی میگذره و تو زندگیت چه اتفاقی افتاده اما برات اول از همه آرزوی سلامتی دارم و بعد خوشحالی و آرامش. الاهی آمین.

قابل تامل: پذیرش و عدم پذیرش/ اینجا

پ.ن: آسمان و مائده من اصلن نمی تونم وبتون رو باز کنم و دلیلش رو هم نمی دونم. هر جا هستید مواظب خودتون باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسا سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:25

چی بپوشم که یه معظل همیشگیه..تازه بعدها چی بپزم هم اضافه میشه.
چه خوب دوتا مانتو اونم خوش آب و رنگ ...مانتو خوشگل خریدن واقعا یه مصیبته...

مامانم هر وقت نبود چی بپزیم چی بخوریم می گفتیم. ای دختر 30 سال سن داریم 60 سال معضل داشتیم
فعلن یه جای خوب پیدا کردم مانتو ها تا یه مدت تامینه ازون مغازه البته اگه همون ترکیباتش رو حفظ کنه

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:41

عروسی خوش بگذره
لباس خریدین؟
کتابو تو نت سرچ کنین...
منم میخام در آینده برم خارج

نه نخریدم هنوز. مد نظرم یه پیاهن صورتی چرکه که بیشتر توی مغازه ها مشکی موجوده
من نمیخام دانلود کنم کتاب رو ماهی میخام بخرمش. یحتمل یکی از دوستان فرنگ رفته میتونه برام تهیه کنه. مرسی
خب از الان اگه بخای میتونی برای خارج رفتن اقدام کنی چون سنت برای کشور های خارجه یکی از مزیتها محسوب میشه. جایی رو انتخاب کن که بتونی با همه چیزش کنار بیای

مهرپرور سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
جمله روی آینه چه با حال بوده!
عزیزم تصمیم بگیر بری مانتو بخری بعد همه لباسهای مجلسی خوب بهت چشمک میزنن. هر وقت به صد خرید چیزی میری چیزی که میخوای پیدا نمیشی و در عوض کلی چیز خوشگل دیگه پیدا میکنی
شاید این کتابی که میخواستی تازه مجوز چاچ گرفته و خبرش اومده بیرون که کتابفروشیها ندارن. من اسفند دنبال یه کتاب رفتم که روزنامه نوشته بود روی پیشخوان کتابفروشیها. تازه تو مرداد اومد تو کتابفروشیا و آقای فروشنده بهم گفت اینجوریه

درود به شما
فکر کن اون رو انواع و اقسام وسایلا بمن چشمک میزد بعد که به موجودی کیفم فکر میکردم به خودم نهیب میزدم: طاقت بیار رفیق
چاپ سومشه این کتاب

Mr PACT سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 http://pcVpn.blogsky.com

در مورد کدوم بخش پست نظر بدم؟!

سینماها!! انقلابه تو سعدی؟! خرابه ای شده واسه خودش!!!

سینما آبشار و فرهنگیان یکی دیگه که اسمش یادم نیست اما هر سه تا تعطیلن و فرسوده شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد