ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

...........

دیشب ساعت 9:34 شب از کار تعطیل شدم به خاطر جلسه ای که توی شرکت بود مجبور شدم بمونم. رسیدم خونه ساعت 10:30 بود و ساعت 11:30 خابیدم و 6:20 امروز صبح بیدار شدم.


گاهی اوقات شاید براتون پیش اومده باشه که با کسی مشکل داشتید و سایه اش رو در اصطلاح با تیر می زدید اما چند ساعت به اجبار در کنارش بودن باعث میشه بفهمید اونقدر ها این آدم گودزیلا نیست که تصور می کردید. دیروز و دیشب هم همین اتفاق برای من افتاد. مجبور بودم در کنار آدمهایی باشم که مقتضیات زندگی اونها را در نظرم گودزیلا کرده بود و وحشتناک.


امروز اصلن خسته نبودم بلکه راضی بودم از خودم و از موقعیتم و ازینکه هستند آدمهایی که دوست دارند جای من باشند. شاید من مادیات توی زندگی نداشته باشم اما ثروتهایی دارم که هیچکس و هیچ حادثه ای نمی تونه اونها رو از من بگیره.


گاهی بغض راه گلومو میگره و اشک رو از چشمانم سرازیر می کنه اما سبک می شم و ادامه راه رو روشن تر می بینم. نمی دونم تا به کی توی این دنیا هستم اما میخام تا هر زمان که نفس می کشم خوب زندگی کنم، راههای جدید رو پیدا کنم و محدودیت ها رو از بین ببرم. برنامه های زیادی دارم که باید انجامشون بدم و این برام لذت بخشه که هنوز هم قدرت فکر کردن دارم.



+ قوانین محبت/ اینجا



++ سلفی با نماد های شهری/ ادامه





نظرات 2 + ارسال نظر
نادی شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 http://nanii.blogfa.com

سلام

بله این تجربه را داشتم اما خوبه که گاهی به خود و دیگری فرصت بدهیم .. گاهی حضور این افراد مثل دستگاه پرس عمل میکند و ما متوجه می شویم که چه قابلیت هایی پنهانی داشتیم و بروز پیدا میکنند..

مخصوصا اگر همکار یا همسایه یا فامیل باشد بهر حال نمیتوان همیشه با کشیدن یک دیوار رابطه ای را نادیده گرفت یا تمام کرد.

قبول دارم حرفت رو نادیا. نزدیک بودن آدم ها بهم یا قفلها رو میشکنه یا سفت ترشون می کنه مهمه اینه که من نوعی چطور ببینمش

زویا یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:48 http://zehnemanedige.persianblog.ir

سلام دوست جان :) خوبی؟ خسته نباشی با این همه کار. در مورد اون گودزیلا و اینا باهات موافقم شدید. البته من جدیدا افتادم روی این دور که هر کسی هرچقدر هم بدی میکنه باز میگم نه آدم خوبیه، تحت شرایط خاصیه و من لابد درک نمیکنم بعد گاهی ازین گول زدن بیش از حد خودم احساس حماقت میکنم. ولی همین الانم که دارم اینو مینویسم با وجود اطمینان قریب به یقینم و اثبات مکرر بدیهای بعضیا، بازم میگم نه! شاید من چیزی رو نمیدونم یا فلان

عروس زیبای بهار زویا جان درود به تو
میدونی بعضی اوقات که من ملت رو بیش از حد درک می کنم به خودم میگم طرف مقابل شگردش مظلوم نماییه و داره از اخلاق خوب من نهایت استفاده رو میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد