ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

امروز

خداوند را سپاسگذارم که امروز هم این فرصت را بمن داد تا دوباره نفس بکشم  و روز دیگری را تجربه کنم.

امروز من برای خودم زندگی خاهم کرد.

برای خودم نفس خواهم کشید.

به خودم احترام و مهربانی و آرامش و شادمانی هدیه می کنم.

دنیا، آدمها، دوستان و خانواده و خودم را قضاوت نخاهم نکرد.

امروز وزنه غرور و خودخاهی و استرس و ترس و شتاب و ... را پایین می گذارم تا کمی آسوده تر زندگی کنم.

گاهی اوقات نیاز است امید در قلب و ذهن و روح و جسممان جریان داشته باشد.

امیدواری را از خود دریغ نکنیم.

روزتان به شیرینی عسل و زیبایی بهار و خوشبویی بهار نارنج


و این سخنان زیبا


نظرات 1 + ارسال نظر
اسمان سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:54

چه ایده جالبی و چه روز جالبتری خواهد شد اگه این ایده اجرا بشه، بنظرم سخت میاد عملی کردنش، چطور بود باران جان؟

سلام آسمانِ جان.
هر وقت که خودم و آدمای اطرافم رو می بینم و همدیگه رو با هم مقایسه می کنم می بینم ماها تو شرایط یکسان داریم زندگی می کنیم اما با باور و ارزش و دیدگاه خودمون و باید خلاقیت به خرج داد برای زندگی بهتر و شایسته تر چون اگه کاری برای این هدیه ارزشمند یعنی زندگیمون نکنیم عادتها و تکرار ها ما رو از پا در میاره. برای سلامت جسم و روح خودمون هم که شده باید خوب زندگی کردن رو یاد بگیریم.
خوش باشی نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد